måndag 11 februari 2013

Läsarintryck

Då tar jag mig friheten att lyfta in en kommentar från ett annat inlägg hit. Tack till Sten Sture för kommentaren!

"Har nu läst din bok ock fann den mycket underhållande!
Eftersom jag följt samhällsdebatten de senaste 20-30 åren var referenserna väldigt roande! Ibland bara i förbigående vilket ibland överraskade ock gav ett djup man först inte anade.

Sammantaget tycker jag att boken är väl skriven med ett humoristiskt språk ock god känsla. Dessutom kändes många referenser väldigt aktuella.
Bra jobbat!

Funderar på om jag borde skänka mitt exemplar till mitt bibliotek så att iallafall mitt lokala bibliotek tvingas ta in boken?
En ide för andra läsare av boken?

//Sten Sture"

1 kommentar:

  1. Det var inga problem att få mitt lokala bibliotek att ta in boken jag lämnade ett inköpsförslag sedan tog det någon vecka innan biblioteket hade boken. Susanna Svensson

    SvaraRadera